flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

23 mai 2012

Sub Pamant SRL / Ten Feet Under (23.05.2012)

Adevarul e ca daca n-ar trebui sa si muncesc ca sa am din ce trai, mi-as petrece toata ziua pe teren, la salvat de pisici. Chiar mi-era dor, parca n-am mai avut asa actiune cu suspans de cand scoteam pisoi din tevile de aerisire de la Cinema Patria. Si, fata pastratoare, am luat acum cu mine improvizatiile de atunci, un pic mai puse la punct. Ca sa ma laud, am pus in geanta si un minciog nou-nout, abia luat acum cateva lefuri, dar n-am avut cum sa-l folosesc :-D

Pe scurt, a aparut o cerere de ajutor pe Facebook, pentru doi pisoi cazuti intr-un canal adanc, cu o deschidere foarte mica sus. In curtea din dos a unui spital. Ca de obicei, pazicul rade de fata care se da de ceasul mortii sa scoata pisoii de acolo, instalatorul, sau mecanic, ce-o fi fost, da si el din umeri, ca deh, nu e problema lui. 
Nici a mea nu era, ba chiar ar fi trebuit sa fiu in cu totul si cu totul alt loc la ora aia, dar m-am dus. A venit sa ma ajute si C., o colega de la Robi, plecata si ea de la serviciu "in pauza de masa". 

Gaura adanca, loc incomod, deschidere mica, gunoaie, si doi pisoi de vreo 2 luni care asa, in intuneric, aratau mai mult a sobolani. 



Moi :-)

Pe primul l-am scos dupa jumatate de ora, cu un fel de saculet prins cu sfori (e ce se vede alb cu potocaliu in poza) in care-i pusesem mancare si de care a ramas agatat pana sus, exact ca Nimbus de la Patria. Cu al doilea insa ne-am chinuit ceva, venea atras de miros dar nu se agata de saculet. Am incercat si cu un cearceaf innodat, lung de cativa metri, dar nu se agata nici de el. Am incercat si cu o cutie de carton cam uda gasita pe acolo, in care i-am pus iar momeala, si a intrat in ea, dar cand ajunsese pana aproape sus si eram gata sa-l inhat, s-a rupt cartonul unde prinsesem sforile si a cazut iar in fundul gropii. Tare frustrant. 
In cele din urma, am trimis-o pe C. sa gaseasca alta cutie si a venit cu un bidon de 5l de plastic. L-am taiat destul de sus, l-am prins cu sfoara, am pus mancare inauntru si l-am lasat in groapa, culcat pe o parte (lasand la o parte ca mi-a luat 5 minute pana am reusit sa-l culc, numai in picioare vroia sa stea). Pisoiul a intrat dupa mancare, eu am tras repede in sus, si de data asta am reusit sa-l inhat de ceafa exact cand dadea sa sara din improvizatie. Bine ca era suficient de sus cat sa-l pot apuca. 

Intre cei doi prinsi "la copca", C. a mai prins "la mana" un pisoi gri complet, probabil fratior de-al celorlalti, care misuna pe langa noi. Doar nu era sa-l ratam :-D. El a ramas la C., pe ceilalti doi i-am luat eu acasa. I-am hranit, i-am spalat, i-am deparazitat intern - au niste burtoaie de pleznesc - si am inceput sa-i curat de raie auriculara. Aveau in urechi ceva de nedescris, erau practic umplute complet cu mizerie, straturi peste straturi, groasa si uscata. O sa dureze ceva pana le trece de tot.

Le-am zis Batman si Robin.