flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

26 dec. 2014

Viermănoşii (11.06.2014)

Un administrator gospodar de la un bloc s-a trezit că i-a fătat o pisică în subsol şi s-a gândit să rezolve problema ca mai toţi administratorii gospodari de pe la mai toate blocurile: a luat puii şi i-a dus pe terenul viran din dos. Nu mai contează cât i-o fi căutat şi cât o fi mieunat după ei sărmana mamă pisică, sau ce mastită a făcut pe urmă, rămasă cu lapte, dar fără pui. La detalii din astea nesemnificative nu se gândeşte nimeni. 
Un aurolac i-a auzit plângând şi i-a pus într-un coteţ, pe lângă acelaşi bloc. O fată care hrăneşte pisicile în zonă a încercat să aibă grijă şi de ei, dar, neputându-i lua în casă, i-a lăsat în coteţ. A doua zi m-am dus şi eu să-i văd, oarecum îngrijorată, pentru că, peste noapte, fusese o ploaie puternică. Cei cinci pisoi sugari erau relativ ok (aurolacul ne-a spus că a venit o căţea şi a stat cu ei toată noaptea), dar, pentru că se murdăriseră peste zi şi era cald, veniseră muştele şi-şi puseseră deja o mulţime de ouă pe ei. Asta ar fi însemnat, peste alte 6-10 ore, o mulţime de viermi, care i-ar fi mâncat de vii. 


Era clar că n-aveau şanse să trăiască acolo unde erau aşa că i-am luat şi pe ăştia. Seria dinainte era deja la grădiniţă, mâncau singuri.
M-am chinuit vreo două ore să-i spăl şi să le scot toată muşiţa din blană, dar am reuşit şi n-au păţit nimic. 
Au dus-o bine până i-am înţărcat, apoi nu ştiu ce au avut, păreau cam taraţi, nu se dezvoltau cum trebuie, lâncezeau fără chef de joacă, etc. Într-o dimineaţă am găsit unul dintre pisoi zăcând într-o baltă de diaree, am mers cu el imediat la vet dar s-a stins după câteva ore. N-am avut un diagnostic clar. Am băgat imediat în ceilalţi patru antibiotic şi vitamine şi, după câteva zile, erau mult mai bine. Pe urmă n-am mai avut nici un fel de probleme cu ei.
Din nou m-a ajutat Mama Miruna să-i cresc :-)